Death Park Remaster Collection
Cesaretinizi ve akıl sağlığınızı sınayacak üç ikonik oyun içeren bu yeniden düzenlenmiş korku paketiyle korku dünyasına adım atın. 🩸 Death Park (Remaster) Kanlı bir palyaçonun gölgelerde gizlendiği terk edilmiş bir eğlence parkında korkunç bir macera. Bulmacaları çözün, sırları ortaya çıkarın ve çok geç olmadan dehşetten kaçın. 🩸Death Park 2 (Remaster) Kabus devam ediyor. Birçok uğursuz mekanda yolculuk edin, canavarlarla savaşın ve hikayeyi şekillendirecek önemli kararlar alın. Seçimleriniz kimin hayatta kalacağını belirleyecek. 🩸 Antarctica 88 (Remaster) Antarktika'nın donmuş çorak topraklarında, tarifsiz bir şey ortaya çıktı. Buzlu derinlikleri keşfedin, korkunç yaratıklarla savaşın ve tüyler ürpertici gerçeği ortaya çıkarın. Geliştirilmiş görseller, yeniden düzenlenmiş detaylar ve aynı tüyler ürpertici atmosferle bu paket, karanlıkla yüzleşmeye cesaret eden korku hayranları için mükemmel. Geceyi atlatabilecek misin... yoksa korkuların seni ele mi geçirecek?