Death Park: 4k Remaster
Bu korkutucu oyunda, ürkütücü bir sirk bulunan devasa, terk edilmiş bir eğlence parkını keşfetmelisiniz. Gerçek kötülükle - korkutucu katil palyaçoyla - yüzleşmeye hazır mısınız? Bu korku hikayelerinde kaçış yolunda sizi bekleyen tüm bulmacaları çözebilecek misiniz? O canavarla saklambaç oynamalı ve gece boyunca hayatta kalmak için tüm zor görevlerden geçmelisiniz! Karanlık bir eğlence parkı olan loonar'ı keşfedin: eski terk edilmiş binalar, korkunç bir hastane, karanlık bodrumlar, gizemli labirentler ve ürkütücü sirk, tüm bunlar tüylerinizi diken diken ediyor. Orada yalnız olduğunuzu mu hissediyorsunuz? Bu korkunç macera oyununda asla yalnız kalmayacaksınız çünkü O her zaman arkanızda olacak... Bu korkunç oyunda dikkatinizi gizli görevlere ve saklı nesnelere verin - hayatta kalmanın tek yolu önce saklanmak ve bu katliamdan sonra kaçmaktır! Bulmacaları çözün ve korku hikayesini anlamak ve perili evden ve kötü palyaçodan kaçmak için eşyaları arayın, toplayın ve kullanın. Gürültü yapmayın ve dikkatli olun çünkü gerçek kötü komşu katil palyaço sizi görebilir veya duyabilir! Yoluna çıkan herkesi öldürür! Gözlerinizi açık tutun ve hayatta kalmak için bu ölümcül manyaktan saklanmak için siper alın. Hareketlerini takip etmeye çalışın, aksi takdirde sizi bulur, korkutur ve öldürür! Korku oyunlarını ve korku kaçış deneyimlerini seviyorsanız – Death Park tam size göre bir oyun! Death Park'ta birden fazla son vardır. Kararlarınız ve eylemleriniz hikayenin sonucunu etkileyecektir. Diğer sonları keşfetmek ve palyaçonun tüm hikayesini öğrenmek için tekrar oynayın.