Death Noodle Delivery
Death Noodle Delivery'e hoş geldiniz. Erişteleri teslim edin, tek bir porsiyonu bile ziyan etmeyin ve en önemlisi... ölmemeye çalışın. Hoverboard'unuzu sürün ve patronunuzun eriştelerini teslim edin, ancak dikkatli olun: çöküşün eşiğindeki bu siberpunk şehrinde yapay zekalı dronlardan kötü sürücülere kadar pek çok tehlike var, ben olsam gözünüzü yoldan ayırmazdım. Eski uçan kaykayınızı paslı bir ütü masasından mükemmel bir ölüm makinesine yükseltin. AI ödeme duvarlarını aşın ve zamanı manipüle etmenizi ve patlayıcı kediler fırlatmanızı sağlayan yeni güçlendirmelerin kilidini açın! Komşularınızla konuşun ve onların kirli hikayelerini öğrenin. Hack'ler ve zevk için internette gezinin. Yeterince uzun süre hayatta kalırsanız, bu dünyanın korkunç bir sır sakladığını keşfedebilirsiniz.