Deadside: Supporter Pack
Deadside'ın geliştiricilerini desteklemek için bir adım daha atmak isteyenlere yönelik bir paket. Aşağıdakileri içerir: - 18 ek Güvenli Bölge eşya saklama alanı - Başlangıç paketindeki eşyalar için destekçi görünümleri: Bıçak Çakmak Kamuflaj tişörtü - Ek eşyalar: Telsiz Dürbün Matara Bıçak, çakmak ve Tişört özel Destek Paketindeki versiyonları ile otomatik olarak değiştirilir. Tüm ek eşyalar saklama alanında bulunabilir. Desteğiniz için çok teşekkür ederiz!