Deadside: Supporter Edition
Deadside Supporter Edition aşağıdaki içerikler dahildir: - Deadside Temel Oyun - Destekçi Paketi DLC'si Kostümler satın alınarak açılır, sonrasında bir tezgahtaki boya menüsünden bu kostümlere ulaşılabilir. Diğer eşyalara saklama alanından ulaşılabilir.