Deadside: Flags Set
Bir üste kullanılabilecek oyun içi Bayrak Görünümünü içerir. Pakette 30 benzersiz bayrak yer alır. Oyuncular, bayrak görünümlerini ön izlemek için çalışma tezgahını kullanabilir.