Deadliners
Kurallar basit. Her oyuncu oyun alanında bir çizgiyi kontrol eder ve dövüşte kullanılmak üzere belirli sayıda atış ve silinmeye sahiptir. Deadliners, tek oyunculu antrenmandan 4 kişilik aksiyona kadar 5 farklı oyun modu sunuyor. Herkes İçin Ücretsiz (2-4 oyuncu): - Bu oyun modunda oyuncular her turda puan kazanmak için birbirleriyle yarışırlar. Her oyuncu kendi "Deadliner" ını kontrol eder ve düşman oyuncularını vurup kaçarken manevra yapabilir. Oyuncular, çok farklı haritalarda ve ya da küçültülmüş ya da karanlık mod seçenekleri açıkken onu tercih edebilirler. Bayrağı Yakalayın (Team 2v2): - Klasik bir Deadliners twist ile bayrak modunu ele geçirin. Öldüğünüzde, tüm "çizginiz" haritadan anında kaldırılır, diğer Deadliner'ların geçmesi için gereken yolu temizler. Rakipler bayrağını ele geçirmek ve zafere dönmek için kombine çaba ile takım arkadaşınızla farklı taktik kararlar verin. Linehunter (3-4 oyuncu): - Çizgiyi avla! Başka bir Deadliner öldürdüğünüzde "çizgi" haline gelirsiniz ve puan kazanmaya başlarsınız. Rakipleriniz sizi yok ettikleri zaman, onlar çizgidir ve şimdi onları avlamak sizin sıranızdır! Bu mod eylemle dolu ve arkadaşlarınız arasında tek gerçek Deadliner kim olduğunu anlamaya modu olabilir. Hayatta kalma (1-4 oyuncu): - Survival oyununda oyuncular, harita üzerinde ortaya çıkan hedeflerin dalgaları aracılığıyla birbirlerine yardım ederler. Bütün hedefler yok edildiğinde, ölü oyuncular yeniden doğar ve yeni bir dalga gelir. Kötü şöhretli skorları yenmek için yeterli puan toplayabilir misin? Bu oyun modu, Deadliner'ları oyuncuların becerileri ve sözlü iletişimi bir arada kullanarak ilginç kılar. Beceri eğitimi (tek oyuncu): - Kaybetmekten bıktınız mı? Yaklaşan aylık Deadliners turnuvasında arkadaşlarınızı yenmek mi istiyorsunuz? Tüm Deadliners oyun modlarında genel oyun mekaniğini geliştirmek için tasarlanmış bu zor oyun modunda yeteneklerinizi geliştirin. Zorluklar, Deadliners arenada çekim veya boşaltma gibi belirli becerileri hedeflemek için kategorilere ayrılmıştır. Arkadaşlarınızı Deadliners oynamak için harika vakit geçirmeleri için davet edin!