Tau Volantis'de ölüme terk edilen Isaac Clarke ve John Carver zorlu bir yolculukla karşı karşıya. Akıllarını yitirmeye başladıkları için, ne kendi gözlerine ne de birbirlerine güvenebiliyorlar. Hedefleri şimdilerde sadist bir tarikat olan Unitologist'lere ev sahipliği yapan Terra Nova gemisi. Dead Space efsanesi en karanlık bölümüne girerken korku ve dehşet devam ediyor.