Dead Rising 4: Stocking Stuffer Holiday Paketi
Frank West, yılbaşı tatilinin odağı ve Willamette kadar büyük yaramaz bir listesi var. Astığınız çorapları dolduracağı garanti olan bu neşeli kıyım paketiyle sokaklara Noel Baba tarzında dağıtın. Yılbaşı temalı silahlar, araçlar, kostümler ve yılbaşı temalı zombiler bulunmaktadır! Frank West, yaramazlık yaptınız mı yoksa iyi bir çocuk oldunuz mu diye soruyor ve sizi zombi temalı cinlerle ve zencefil adamlarla dolu Dead Rising 4’ü iki kez oynamaya davet ediyor. Gelin ve katliam yolculuğuna katılın.