DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters
Dövüş oyunlarında son söz - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Ücretsiz olan bu sürüm çoğu oyun modunun oynanmasına izin vermektedir. Ancak oynanabilir karakter sayısı sınırlı olup, Story Mode kilitlidir. DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters'ı satın alarak Story Mode ve karakterlere indirilebilir içerik olarak erişebilirsiniz.