Dead of Darkness
Velvet Adası'nda hayatta kal! Bir adamın geçmişiyle genç bir kadının kaderi kesiştiğinde, karanlık sırlar birer birer gün yüzüne çıkmak üzere. Dead of Darkness, eski usul piksel sanatı ile HD karakter çizimlerini harmanlayan 2D hayatta kalma korku ve aksiyon-macera oyunu. Yıl 1985, yer İngiltere. Özel dedektif Miles Windham, gizemli şekilde ölen kızının izini sürerek Velvet Adası'na geliyor. Ancak adaya adım attığı anda, bir şeylerin ters gittiğini fark ediyor: Ada sakinleri bir tuhat davranıyor ve Miles çok geçmeden kendi hayatı için mücadele etmek zorunda kalıyor. Grotesk detaylarla can bulan Velvet Adası'nda, Miles ve yeni müttefiki Olivia, Graham Memorial akıl hastanesi ve çevresini didik didik ederken, korkunç sırlar birer birer ortaya çıkacak. Adada yukarıdan görünümlü bir keşfe çık, cephaneni dikkatle yönet, önemli eşyaları topla ve tamamı uluslararası bir kadro tarafından seslendirilen onlarca benzersiz karakterle etkileşime geç!