Dead Man's Hand Pack
Dead Man’s Hand Kişiselleştirm Paketiyle tüm çok oyunculu karşılaşmalara hükmet. Kart işaretleriyle kaplı bir silah kamuflajı, ölümcül nişangah işaretleri ve yepyeni bir animasyonlu çağrı kartı ile gerçek bir silahşöre benze.