Dead Island: Riptide Definitive Edition
Salgın hikayesine devam et ve başka bir Cennet'in Cehennem'e dönüşüne şahit ol - tamamen yenilendi. Cehennem'e dönüşen Cennet! Hayatınızın en büyük Zombi Kıyameti deneyimine hoş geldiniz – ve artık eskisinden daha da güzel. Banoi tropik adasında epik bir zombi salgınının ortasında kalan biri olarak tek düşünceniz şu: Hayatta Kalmak! Dead Island Deneyimi İçgüdüsel çarpıcı yakın dövüş çarpışmaları ve keşfedilmeyi bekleyen genişleyen bir açık dünyadaki gerçek hikaye temelli 3 oyunculuk co-op modunda kafaları patlat, kafataslarını çatlat ve onları dilimle. Önceden çıkmış olan tüm DLC paketlerine sahip.