Dead Island 2 - Golden Weapons Pack (Windows)
Katillerimiz azla yetinmez, Altın Silahlar Paketi'yle sen de yetinmeyeceksin. Muhteşem şekilde süslenmiş Abuela'nın Külleri Gürzü ve Sam B'nin Tek Atımlık Mucize Tabancası'yla kan dökerken tarzını konuştur.