DEAD ISLAND 2 EXPANSION PASS
Yepyeni görevler, silahlar, yetenek kartları, zombiler ve keşfedilecek HELL-A bölgeleriyle dolu iki büyük hikaye genişletmesini deneyimle. Expansion Pass içerikleri: - Haus: Malibu'daki gizemli bir villayı keşfederken gerçek üstü, psiko-korku hayal aleminde kaybol. Burada hayatta kalmak, beklenmedik dehşetlerden oluşan yeni bir dalgayla karşılaşmak demek. Delilik, ahlaksızlık ve kanın derinliklerine in. - SoLA: Los Angeles'ın en ikonik festivaline, gizemli bir uyarı mesajını takip ederek gelen oyuncular, SoLA'nın harabelerini keşfetmeli ve bu dünyaya ait olamayacak tehlikeyi ortadan kaldırmalı. - Red's Demise Katana: Her öldürmenle birlikte sana geçici bir hasar artışı veren Red's Demise Katana'yla zombi sürüsünü doğra. - Gaelic Queen Dani Character Pack: Yağmur, kan ve ateşin içinden, dikenlerle kaplı bir duvarın üzerinden ve çarpışan çelik seslerinin arasından geç, Dani'yi HELL-A Catwalk Collection'dan benzersiz bir kostüm ve silahla kişiselleştir.