Dead Cells: Return to Castlevania
Büyük ilham kaynağı, 2D aksiyon köklerine dönüyor! Castlevania'nın unutulmaz karakterleri ve gotik havası, bu eşi benzeri görülmemiş işbirliğinde ödüllü roguelite Dead Cells'in hızlı tempolu savaşlarıyla birleşiyor. Çarpıcı bir kaleye giden bir geçit aniden ortaya çıktı ve Richter adında görkemli bir savaşçı, kalenin içindeki büyük kötülüğü alt etmek için senden yardım istiyor. Ahlaki bir görev duygusundan ziyade yeni ganimetlerin vaadiyle aklın çeliniyor ve şu gizemli Drakula'yı bulup öldürmek için gotik kalenin odalarında ve koridorlarında savaşmaya başlıyorsun... İki seviye, üç baş düşman ve yeni bir hikâyenin bulunduğu şimdiye kadarki en büyük DLC'mizde ilerlerken Drakula'nın doğaüstü yardakçılarından oluşan orduları katlet! KLASİK CASTLEVANIA SİLAHLARINI KUŞAN Drakula'nın korkunç yaratıklarını ve sonunda da karanlık lordun bizzat kendisini yok etmek için Vampir Katili, Fırlatma Baltası ve Kutsal Su gibi akıllara kazınmış 14 silahı aç. Her eşya, orijinal havası korunarak Dead Cells'in hızlı tempolu savaşlarına uyarlandı. DRAKULA'NIN KALESİ'NİN HER KÖŞESİNİ KEŞFET Gizli odalar. Alevlerle ışıklandırılan koridorlar. İç karartıcı lahitler. Harika tablolar. Duvarlarda saklı yiyecekler. Harpiler, kurt adamlar ve lanetli zırhlar gibi serideki orijinal canavarlarla dolu simgeleşmiş kalenin havası, seni gotik bir fantastik diyara götürecek. KLASİK VE YENİDEN TASARLANAN MÜZİKLERİN KEYFİNİ ÇIKAR Sana bütün oyun boyunca dinleyebileceğin 51 orijinal Castlevania ezgisinden oluşan alternatif oyun müziklerine erişim sunuyoruz. Evet, 51! Ayrıca Vampir Katili, Kanlı Gözyaşları ve Simon Belmont'un Teması gibi en simgeleşmiş 12 şarkıyı alıp bu DLC'nin müzikleri olarak onları Dead Cells tarzında yeniden tasarladık ve tabii ki aynı zamanda Castlevania havasını koruduk. YENİ BİR HİKÂYEYİ KEŞFET Richter Belmont ve Alucard, labirenti andıran Drakula'nın Kalesi'nde yön bulmana yardımcı olmak ve sana (bazen isteyerek, bazen istemeden) güçlü silahlar vermek için Drakula'yı alt etme görevin boyunca yanında olacak. Ancak iyiliğin olduğu yerde kötülük de vardır, bu yüzden taht odasına ulaşmanı engellemek için elinden gelen her şeyi yapacak güçlü düşmanlara dikkat et. ÜÇ DESTANSI BAŞ DÜŞMAN DÖVÜŞÜNDE USTALAŞ Görkemli arka planlarıyla Ölüm ve Drakula'ya karşı iki çarpıcı düelloda kötülüğün özüne karşı savaş. Bu düellolarda hayatta kalabilirsen şimdiye kadarki en iddialı baş düşman gösterimiz için hazır ol... CASTLEVANIA KARAKTER KIYAFETLERİNİ AÇ Kalede ilerlerken Alucard, Richter Belmont, Simon Belmont, Maria Renard, Trevor Belmont, Sypha Belnades ve hatta Drakula gibi en sevdiğin karakterler olarak rol yapmanı sağlayan 20 kıyafeti aç!