Dead by Daylight: Tomb Raider Windows
Derinliklerde yatan keşfedilmemiş köşelere in. Yeni ve ikonik Kurban Lara Croft, Dead by Daylight: Tomb Raider ile Sis'e giriş yapıyor. Bu eklentiyi satın aldığında özel bir Muska olan Tırmanış Kazması'nın kilidi açılır. Dalların derisini delip geçtiği, akarsuların ciğerlerine dolduğu ve defalarca ölümle burun buruna geldiği anılara yenileri eklenecek. Lara Croft, olağanüstü hayatta kalma içgüdüleri sayesinde hem doğaüstü tehlikelerle hem de doğanın en zorlu sınavlarıyla yüzleşebilir.