Dead by Daylight: The Walking Dead
Aylakların hüküm sürdüğü dünya kaybolurken bir ölüm diyarı şekilleniyor. Yine de asıl amaçları hiç değişmedi. Birleşmeli, dayanmalı ve hayatta kalmalılar. Dead by Daylight: The Walking Dead'de yeni Kurbanlar Rick Grimes ve Michonne, Sis'e adım atıyor. Bu eklentiyi satın aldığında özel Şerif Şapkası rozeti ve Harabeler Arasında Tank sancağı açılır. Yaşadıkları kayıpların acısıyla daha dayanıklı hale gelen ve umutlarını asla yitirmeyen Rick ve Michonne, Mahluk'un mücadelelerine liderlik, sadakat ve yıkılmaz bir bağ getiriyor. Ölüme doymuş bir dünyadan çıkıp ölüm açlığı çeken bir diyara geçiş yapan bu ikilinin iradeleri bir kez daha sınanacak.