Dead by Daylight: The 80's Suitcase Windows
Beş değerli kurb... arkadaşımız, vahşi şekilde öldürüleceklerse de en azından cesetleri fiyakalı olsun istedi! Ambar, Coldwind çiftliğinin en eski binalarından. 1984'teki fırtına bu antika yapıyı yerle bir edene dek, elli yılı aşkın süre ayakta kaldı. Polis, enkazın altında on iki cesedin gömülü kaldığını günler sonra fark edebildi. Otobüsleri fırtınada savrulup yoldan çıktığında, yolculardan bazıları eski binaya sığınmıştı. Araştırmacılar facianın kaynağını, büyük ihtimalle şiddetli rüzgârdan dolayı parçalanmış bir kiriş olarak tespit etti. Kurbanlardan geriye kalanlar korkunç şekilde ezilmişti; enkazın altına gömülü çarpık bedenleri, ağır yükün altında iç içe geçmişti. Yerleri, zeminden sızan tüyler ürpertici sıvı sayesinde tespit edilebildi. Geçenlerde birkaç kişi (henüz kalabalık sayılırlar) içi kıyafetlerle dolu, kapalı bir valizi enkazdan çıkardı. Taze bir nefes ve eski korku filmlerinin altın çağına bir selam. En sevdiğin Kurban'ı 80'ler modasını yansıtan parçalarla giydir!