Dead by Daylight: Steady Pulse
Zaman yavaşlıyor. Soğukkanlılık tüm vücudunu sarıyor. Bir Katil'in dehşet uyandıran gölgesi bile onun odağını bozamaz. Yardıma ihtiyacı olan biri varsa Orela Rose onun hayatını kurtarmak için canından bile vazgeçer. Dead by Daylight: Steady Pulse ile yeni Kurban Orela Rose oyuncularla buluşuyor. En yakın arkadaşının şok edici ölümü bir türlü aklından çıkmayan Orela, acil tıp teknisyeni olarak hayatını insanlara yardım etmeye adadı. Eklentiyi satın alınca özel bir kozmetik içeriğine de sahip olacaksın: Siyah Beyaz Ceket.