Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W Bölümü Windows
Sadece Uroboros'a layık görülenler gerçek güce erişebilir. Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W Bölümü, Deha olarak da bilinen yeni Katil Albert Wesker ve yeni Kurbanlar Ada Wong ve Rebecca Chambers ile birlikte geliyor. Bu eklentiyi satın aldığında özel bir muska olan Yeşil Şişe de senin olur. Evrimin basit sınırlarına boyun eğmek, gerçek gücü kaybetmektir. Hatta büyük bir zayıflıktır. Katil Albert Wesker, namı diğer Deha, insafsız olduğu kadar zeki bir vizyoner. Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W Bölümü, aynı zamanda iki yeni Kurban Ada Wong ve Rebecca Chambers'ı içeriyor. Hem oldukça hünerli hem de esrarengiz birisi olan Ada'nın hayatta kalma becerileri, çıkarlarınız uyuştuğu sürece onu değerli bir müttefik kılıyor. S.T.A.R.S. saha doktoru Rebecca Chambers ise, kendini büyük bir tehlike bekliyor olsa da yardıma ihtiyacı olanların imdadına koşmasıyla diğerlerine örnek oluyor.