Dead by Daylight: Resident Evil Bölümü
Resident Evil, Dead by Daylight'ın yeni bölümü. İçerisinde yeni Katil Nemesis, yeni Kurbanlar Leon S. Kennedy ve Jill Valentine ile yeni bir harita bulunuyor. Bu eklentiyi satın almak yeni Katil ve Kurbanların yanı sıra özel ve evrensel bir Muska'yı da açar: Umbrella Corporation. Resident Evil Bölümü, Raccoon City Polis Karakolu adlı yeni bir haritayı içeriyor. RPD'nin elit S.T.A.R.S. birliğine ev sahipliği yapan, bir zamanlar sanat müzesiyken karakola çevrilen, labirent gibi koridorlara sahip bu binada artık ölüler ve zalim düşmanlar cirit atıyor. Yeni Katil Nemesis. Umbrella'nın kana susamış biyolojik silahının kontrolünü eline al ve hedeflerini acımadan avla. Yeni Kurbanlar ise Leon S. Kennedy ve Jill Valentine. Leon, Umbrella'yı ifşa etme görevindeki cesaretiyle RPD'deki ilk gününden tam bir mücadeleci olduğunu kanıtladı. Jill ise ekibinin hayatta kalan son üyesi, eşsiz bir S.T.A.R.S. ajanı. En amansız düşmanlar için bile zorlu bir rakip.