Dead by Daylight: Nicolas Cage Bölümü Paketi
Muazzam bir yetenek gösterisine hazırlan. Dead by Daylight Nicolas Cage bölümüyle birlikte efsanevi aktör Nicolas Cage, yeni Kurban olarak oyuna katılıyor. Bu eklentiyi satın aldığında özel bir kozmetik eşya olan Camgöbeği Robdöşambr ve Nicolas Cage için Nadide Gordon Tarzı kıyafeti açılır. Kurban Nicolas Cage. Evet, doğru duydun. Cage, yüzlerce filmde oynamış, sinema dünyasının tanınan yüzü olarak çalıştığı her projeye yaratıcılığını yansıtmış birisi fakat hiçbir şey onu buna hazırlayamazdı. İzleyicilerin nefesini kesecek bir performans için kırmızı halı serilsin, Nick Cage şu ana kadarki en tehlikeli rolünü oynamak için Sis'e ilk adımını atıyor.