Dead by Daylight: Hour of the Witch
Hour of the Witch, Dead by Daylight'ın yeni bir bölümüdür. Yeni Kurban Mikaela Reid'i içerir. Eklentiyi satın almak hem yeni Kurban hem de özel eşyası olan Mikaela'nın Hilal Desenli Kamisol'unun kilidini açar. Babasının vefatından sonra yeni Kurban Mikaela Reid, huzuru en olmayacak yerde; korku hikâyelerinde buldu. Okudukça kendisi de yazdı ve korku hikâyelerini geliştirirken cadılığa karşı güçlü bir ilgi duymaya başladı. Meşhur Sonsuz Cadılar Bayramı Festivali'nde çalışmalarını okumak için davet aldıktan sonra Mikaela, kendisini bir dizi ürpertici olaya bulaşmış olarak buldu. Tekrarlayan kâbuslar. Garip halüsinasyonlar. Bir arkadaşının kaybolması. Nihayet Azizler Günü'nde öyküsünü anlatmak için sahne aldığında seyircilerin şaşkın bakışları arasında yoğun bir kara sis tarafından yutuldu. Mikaela Reid'i bir daha asla gören olmadı.