Dead by Daylight: Head Case
Head Case şunları içeriyor: Dwight için: Tiki Kasketi ve Milenyum Dwight Yüksek sınıf golf turnuvalarına ve MacMillan Estate'in etrafında ölümcül koşulara çıkmaya uygun bej bir şapka. Havalı bir saç kesimi mi yoksa çok güçlü bir rüzgar mı? Kim bilir! Meg için: III. Kademe Örgüler ve Koşu Saç Bandı Ustaca örülmüş örgüler ve sonbahar sabahlarındaki koşular için tarz ve modern bir saç bandı. Nea için: Gece Çıkan Nea ve Melonade Herkesin fark edeceği cesur bir makyaj. Normal ve rahat fakat güçlü ve eşsiz bir kişiliği gösteriyor. Ace için: Beyaz Panama ve Tom Bıyığı Yakışıklı bir delikanlı için güzel bir şapka ve oldukça kalın ve görkemli görünen bir bıyık. Claudette için: Myopian Frohawk ve Renkli Şal Finallerde savaşan bir savaşçının saç tarzı. Dağınık bir topuzun etrafına sarılmış renkli bir şal. Jake için: Modern Kaşif Beresi ve Jake Topuzu Jack her zaman yaratıcı ve rahat görünüyordu. Üşendiği için kestirmediği saçını muhteşem bir saç tarzına dönüştürüyor.