Dead by Daylight: End Transmission Bölümü Windows
Bir zamanlar hayatta kalmamıza yardımcı olan şey, yıkıma uğramamızı da hızlandırdı. Dead by Daylight'ın End Transmission Bölümü yeni Katil Entropi'yi ve yeni Kurban Gabriel Soma'yı beraberinde getiriyor. Yeni harita Toba Çıkarması tüm oyunculara açık. Bu eklentiyi satın almak 2 özel kozmetik eşyayı da açar: Entropi'nin Kavisli Tırpan'ı ve Gabriel'ın Aydınlatılmış Gömlek'i. Katil, Entropi. İnsanlığın neslinin tükenmesinin potansiyel mimarı olan Entropi, aşırı derecede zeki ve ahlak duygusundan tamamen yoksun. Dead by Daylight: End Transmission ayrıca yeni Kurban Gabriel Soma'yı da beraberinde getiriyor. Huxlee şirketi tarafından tasarlanan DNA ile hayat verilen metanetli Gabriel, Entropi yoldan çıkıp tüm ekibini öldürünce ekibinden hayatta kalan son kişi oldu.