Dead by Daylight: Doomed Course Windows
İntikamın yaraları derindir ve asla iyileşmez. Zihin, bir kâbusun dişleri arasında parçalanır. Ne kadar vahim olsa da rota bu. Yeni Katil Tazı Ustası ve yeni Kurban Taurie Cain, Doomed Course ile Dead by Daylight'a geliyor. İkisi de Mahluk'un varlığıyla lekelendi, trajediyle şekillendi ve kaderin zalim planlarıyla yolları kesişti. Bu eklentiyi satın almak 2 özel kozmetik eşyayı açar: Tazı Ustası'nın Titanyum Kafatası ve Taurie Cain'in Altının Endamı.