Dead by Daylight: CURTAIN CALL Bölümü Windows
CURTAIN CALL Bölümü, Dead by Daylight'ın bir bölümüdür. İnsanlar genellikle bir palyaçonun gözyaşlarından, makyajlı yüzünün ardında yatan mutsuzluktan bahseder. Peki ya mutsuzluk değil de içki ve oburluk peşinde geçirilen bir hayattan doğan derin bir kötü niyet olsaydı? Diğerlerini sadece işkence için bir araç olarak gören ve vücutlarını lime lime edip tek bir parmak boyutuna kadar küçülterek koleksiyonuna eklenecek bir av olarak gören bir akıl olsaydı? Böyle bir şeyin hayatta kalabilmesi için kendini bir kılıfla gizlemesi, boyayla da olsa daha parlak bir görünüşle ve güleç bir yüzle kamufle etmesi gerekir. Kate Denson'ın gülümseyişi hakiki, dost canlısı ve sıcak. Aşka ve yaşama, aileye ve umuda dair şarkılar söyler. Bu değerlerine çok düşkündür ve onları yok etmek isteyen her kim olursa olsun onunla savaşacaktır.