Dead by Daylight: Cursed Legacy Bölümü
Cursed Legacy, Dead by Daylight'ın bölümlerinden biri ve içerisinde yeni Katil Oni, yeni Kurban Yui Kimura ile bir Harita yer alıyor. Bu eklentiyi satın almak, yeni Katil ve yeni Kurban ile birlikte yeni Kurban için özel bir eşyayı da açar. Cursed Legacy Bölümü, yeni bir harita olan Hiddet Sunağı'nı içeriyor. Yeni Katil Oni, Mahluk tarafından yozlaştırılarak içinde barındırdığı öfkenin karanlık bir yansımasına dönüşmeden önce samuraymış; o artık öfkeyle beslenen iğrenç bir yaratık, hiddetin ve kurbanlarına dehşet saçan acımasızlığın beden bulmuş hali. Yeni Kurban Yui Kimura, geleneklere başkaldıran bir asi, savunmasız olanların koruyucusu ve kendini yaşamı için koşup durduğu sonsuz bir yarışın içinde bulan yetenekli bir motosikletçi. Cursed Legacy Bölümü ayrıca Yui'nin Pembe Çizgili Üst kozmetik eşyasını da içeriyor.