Dead by Daylight: Çıldırtan Karanlık Paketi Windows
Dead by Daylight'in şimdiye kadarki en tuhaf 4 bölümü olan Of Flesh And Mud, Spark Of Madness, Curtain Call ve Shattered Bloodline'dan 8 oynanabilir karakteri içeren Çıldırtan Karanlık Paketi'nde tehlike kol geziyor. Ürpertici bataklıkların derinliklerine dal. Terk edilmiş bir tımarhanenin her tarafını keşfet. Karnavalın gölgesine sığın. Bir trajedinin vahşet dolu tarihini açığa çıkar. Orijinal dört Katil'in yanı sıra dört Kurban'ı da Sis'e getiren bu paket sayesinde unutulmaz bir çok oyunculu korku deneyimi seni bekliyor. Her paket şunları içerir: - Acuze ve Ace Visconti (Of Flesh and Mud) - Doktor ve Feng Min (Spark of Madness) - Palyaço ve Kate Denson (Curtain Call) - Ruh ve Adam Francis (Shattered Bloodline) - Pakette bulunan belirli karakterler için 8 ilave kıyafet. - DLC'ye özel 4 eşya.