Dead by Daylight: Ash vs Evil Dead
Ash vs Evil Dead korku dizisinin efsanevi kahramanı Ash Williams, Entity diyarına girdi. Bu sefer elektrikli testereyi o kullanmayacak olsa da Ash acımasız bir ölümden nasıl kaçacağını biliyor. Ash olarak The Fog'da gez ve kötülükten bir kere daha kaç. Ash, bir hafta sonu kulübede takılırken Necronomicon Ex-Mortis'i (Ölülerin Kitabı) buldu ve ormandaki karanlık bir şeyi uyandırdı. Kötülük, arkadaşlarını ve sağ elini kontrolü altına aldı; arkadaşlarını öldürmek ve sağ elini kesmek zorunda kaldı. Ash, sonraki otuz yılı Value Stop mağazasında çalışarak ve tenha barlardaki kadınları ayartarak geçmişinden kaçarak geçirdi. Ama gecenin birinde bir kadını etkilemek için Necronomicon'dan bir kesit okuyarak her şeyi mahvetti. Kötülük onu tekrar buldu. Kötü bir dövüşten sonra son nefesini veren Ash, Sumeria Şövalyeleri tarafından geleceğe taşındı. Ancak bir şeytanla yaptığı anlaşma ters gidince Ash kendini Entity diyarında buldu; bu sefer yanında ne pompalı tüfek ne de elektrikli testere vardı.