DE-EXIT - Eternal Matters
Bir tutam gizlilik içeren hafif macera oyunu oyununun ölüm sonrası dünyasında gerçeküstü bir yolculuğa çıkarak yozlaşmaya yüz tutmuş ve esrarengiz Hafıza Düzlemi'nin sırlarını keşfet. Etkileyici sinematik tarzla, küp pikseller kullanılarak sunulan bu dünyaya dal ve günü kurtar! DE-EXIT bir yandan yalın küp piksel estetiği ve pürüzsüz doku kullanarak, öte yandan da karmaşık sinematografi uygulamalarından, gerçekçi görsel efektlerden ve hareket yakalama teknolojisiyle beslenen animasyonlardan faydalanarak zıt uçlar arasındaki çatışmayı benimsiyor. Yeni, enteresan ve gerçeküstü bir dünyaya uyanıyorsun. Neresi burası? Ne işin var burada? Neden her şey bu kadar değişik görünüyor? Sorularına cevap bulmak için yozlaşan diyarların hâlâ umut besleyen sakinleriyle bir yolculuğa çık. Tuhaf, beklenmedik, görkemli manzaralara tanık ol. Hafıza Düzlemi'ne ne olduğunu ortaya çıkar ve buranın düzelmesine yardımcı ol. Bulmacaların, gizliliğin, platform mekaniklerinin ve aksiyonun sinematografiye, hikâyeye ve bağlama hizmet ettiği heyecanlı bir yolculuğa çık. Ölüm, insanları rahatsız eden bir konudur. DE-EXIT ise bu korkutucu ve doğal olayı daha pozitif bir açıdan ele alıyor. Aramızdan ayrılanları unutma ve hayatı kutlayan bu deneyimin tadını çıkar.