DayZ Livonia
Livonya’ya gir. Yaban hayatıyla, kalıntılarla ve gizli yerlerle kaynayan Livonya, 163 km2’lik tarlalar, ormanlar ve gizemli tabiatıyla hem yeni gelenlerin hem de tecrübeli DayZ oyuncularının hoşuna gidecek eşsiz bir deneyim vadediyor. Diyarı keşfet. Heyecan verici çeşitlilikte keşfedilmemiş konum cesur ve maceracı ruhları bekliyor. Kasvetli bataklıklar, terk edilmiş avcı kulübeleri, kereste fabrikaları, ormandan arındırılmış araziler ve geride bırakılmış patlayıcı zulaları bulunan devasa taş ocakları. Ayıyı takip et. Livonya’nın gıda tedariki sınırlıdır. Hayatta kalmak istiyorsan avcılık yapmayı, balık tutmayı ve acımasız doğada yiyecek aramayı öğrenmen gerek. Neyse ki topraklar kıyametten öncesinden bile daha canlı görünüyor. Sırrı keşfet. Güneye git ve gizemli bir yeraltı tesisine giden gizli girişi bul. İçeri girmek için bir yol ararken yanında mutlaka bir arkadaşın olsun. Yanına malzemelerini almayı unutma, özellikle de el fenerini. Aksi hâlde içeri giren herkesi bekleyen karanlık koridor labirentinde kaybolabilirsin.