Dauntless
Önemli güncelleme: Dauntless 29 Mayıs 2025'te kapanıyor. Dauntless ek içerik veya güncelleme almayacak. Oyun 29 Mayıs 2025'te 23:45 PST'de oynanamayacak. Bir Ramsgate Avcısı olarak dünyanı yok etmek isteyen Devasa Yaratıkların karşısındaki tek savunma hattısın. Bu şık ve ücretsiz eşli aksiyon rol yapma oyununda, herhangi bir platformda oynayan diğer Acılarla birlikte dev canavarları avla ve muhteşem ekipmanlar üret.