Darksiders Genesis
Yaradılışın şafağından beri, varoluşun dengesini korumak KONSEY'in görevi. Konseyin emirlerini ise, onlara biat etmiş ve karşılığında muazzam güçler bahşedilmiş olan KIYAMET ATLISI Nephilimler (iblislerle meleklerin olağanüstü birleşiminden zuhur etmiş varlıklar) yerine getiriyor. Fakat Kıyamet Atlıları bu güç karşılığında ağır bir bedel ödemişler: güçlerini ilk olarak kendi türlerinin diğer üyelerini yok etmek için kullanma emri almışlar. Cennette yaşanan kanlı bir savaşın ardından emre itaat eden Kıyamet Atlıları diğer Nephilimleri yok etmişler. Bu trajedinin etkisinden hala çıkamayan SAVAŞ ve ÇATIŞMA'ya yeni bir görev veriliyor: İblislerin gizemli kralı LUCIFER Cehennemdeki baş iblislere olağanüstü güçler vererek Denge'yi bozma planları içinde ve Savaş ile Çatışma'nın bunu engellemesi gerekiyor. Cehenneme inip bu baş iblisleri avlayacaklar, bilgi toplayacaklar ve nihayet Denge'yi bozmaya ve tüm yaradılışı ortadan kaldırmaya yeltenen bu karmaşık iblis komplosunu boşa çıkaracaklar.