Dark Reflection
DÜNYAN, AMA ÇARPITILMIŞ En iyi arkadaşın ortadan kaybolunca Karanlık Yansıma'ya—kendi gerçekliğinin düşmanca, çarpıtılmış bir kopyasına—girmek zorundasın. Burada tanıdık yerler tehlikelidir ve dost yüzlere güvenilmez. KÂBUSTAN SAĞ ÇIK Dark Reflection; aksiyon, bulmaca ve heavy metal enerjisiyle dolu, yandan kaydırmalı klasik bir piksel sanat macerasıdır. Keşfet: Ürpertici yerleri araştır ve hayatta kalmak için gerekli eşyaları bul. Çöz: Engelleri aşmak için aklını ve envanterini kullan. Savaş: İblis sürülerini ve benzersiz bölüm sonu canavarlarını yararak ilerle. KARA MİZAH VE HEAVY METAL Kara mizahın güçlü bir rock müziğiyle buluştuğu dünyaya adım at. Her köşede bir sır saklıdır ve her seçim önemlidir. Özellikler Çarpıtılmış Dünya: Tekinsiz ve bozulmuş bir gerçekliği keşfet. Klasik Oynanış: İlerlemek için bulmacaları çöz ve eşyaları yönet. Acımasız Savaşlar: Saldırgan canavarlar ve devasa bölüm sonu canavarlarıyla savaş. Gizli Sırlar: Gizli yollar ve tuhaf karşılaşmalar bul. Senin Seçimin: Birden fazla sona götüren kararlar ver. Felaketinin sesini sonuna kadar aç.