Dakar Desert Rally - Legends Pack
Her çağa ayak uyduran özel iki oyun içi Dakar aracı, eski günleri sana tekrar yaşatacak. Jan De Roy'un 95 X1 TurboTwin ve Ari Vatanen'in Peugeot 405 Turbo 16 araçları 1988'de yarış tarihine adını yazdırmıştı, artık bu araçların ikisi de senin olabilir.