Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
Dakar Desert Rally Deluxe Edition, Dakar Desert Rally ana oyununu ve Dakar Desert Rally - Sezon Bileti'ni içerir. Dakar Desert Rally - Sezon Bileti, ilk günden senin olacak 2 araç (DAF Truck Turbo-Twin ve Peugeot 405 Turbo 16) ile birlikte yeni araçlar, yepyeni bir harita ve 2 yeni Ralli Etkinliği'ne sahip 5 gelecek DLC paketini indirimli bir fiyatla içerir. Dakar Desert Rally geliştirilmiş en büyük ve en destansı arazi ralli yarışı macerasıdır. Dakar Desert Rally motosikletler, arabalar, kamyonetler, dört çekerler ve SSV'lerden oluşan dünyanın önde gelen üreticilerinin lisanslı araçlarının bulunduğu geniş havuzuyla Amaury Sport Organisation'ın dünyadaki en büyük ralli yarışındaki hız ve heyecanı birebir yaşatıyor. Oyun arazi simülasyon çılgınları ve yarış hayranları için eşsiz mücadeleler sunuyor. Çevrimiçi çok oyunculu yarışlarda rekabet et veya tek oyunculu çevrimdışı modda uçsuz bucaksız arazilerde dolaş. Gerçek Dakar Rallisi Deneyimi Çok oyunculu ve tek oyunculu modlarda resmi 2020, 2021 ve 2022 Dakar Rallisi yarışlarından resmi lisanslı araçlar, takımlar ve pilotlar içeren 30'dan fazla ralli yarışı aşaması. Bunların hepsi de seni pistlerle ya da yollarla sınırlamayan uçsuz bucaksız açık bir dünyada yer alıyor. Oyun ayrıca en iyi sürüş deneyimi için birçok türde direksiyonu destekliyor. Mevsimler ve Dinamik Hava Durumu Dört mevsimin tamamını ve tam bir gece gündüz döngüsünü içeriyor. Devasa kum fırtınaları, kavurucu çöl güneşi, şiddetli yağan yağmur ve kar ya da derin çamurlarla yüzleşirken kazanmak için bu unsurları aşıp rakibini geride bırakmalısın. Tek Oyunculu ve Çevrimiçi Çok Oyunculu İster tek oyunculu modda ralli yarışı kariyerinin vitesini arttır, ister çevrimiçi çok oyunculu mod etkinliklerinde arkadaşlarınla yarış.