D4: Dark Dreams Don't Die
Zamanın içinde seyahat eden bir dedektifin karısının önleyemediği bir cinayete kurban gitmesini çözmesi gerekmektedir. Onun bu doğaüstü yeteneğini kullanıp "memento" adı verilen nesnelere dokunarak yaşayan geçmişin derinliklerine "dalın" ve karısının ölümünün ardındaki gerçeği bulun.