D4: Dark Dreams Don't Die - Gears of War Giysi Seti
David Young için özel sürüm Gears of War giysilerini alın! Bu paket, David Young için sevilen oyun Gears of War'un logo ve tasarımlarını içeren iki işbirliği tişörtü ve kapüşonlularını içerir!