Dış Görünüş Paketi 3
Bu dış görünüş öğeleri, eksokostümünün görünümünü dilediğin gibi özelleştirmene olanak sağlar! Şu içerik yer almaktadır: Dış Görünüş Paketi 3 Bu paket, listelenen sırasıyla Eksokostüm Deseni / Çıkartma / İfade / Damga / Tılsım içerir. Deinonychus Vücudu Keskin Nişancı Alfa Seti Deinonychus Vücudu Uyarı: Isırır Roar Hedefe saldır! Hamsaurus Ateş Ejderhası Zefir Alfa Seti Ateş Ejderhası Bulut Ejderhası Tesir Gel al bakalım! Mini Ejderha Büyük Tavşan Barikat Alfa Seti Büyük Tavşan Düğme Tavşan Omuz Silkme Arkanda ben varım! Yorgun Tavşan Mistik Engel Alfa Seti Mistik Patlayıcı Sunak Yerde YANIYOR. Kafatası Tılsımı Derebeyi Cadı Doktor Alfa Seti Derebeyi Ayin İkonu Akıntıya Karşı Doktor geldi! Güç Kolyesi Not: Bu sete dâhil olan ürünler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et. Desenler, çıkartmalar ve tılsımlar, eksokostümlerin görünümünü değiştiren ve bunun dışında bir etkisi olmayan dış görünüş öğeleridir. İfadeler ve damgalar, oyun içi İletişim Çarkını özelleştirmek için kullanılabilen öğelerdir. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.