Cyberpunk Hacker
Sibernetik düzeni bozup neon ışıklarıyla parlayan ufkun kalbindeki sırları ortaya çıkarmaya hazır mısın? **Cyberpunk Hacker**’ın neon dolu kaosuna dal: her saniyenin kritik olduğu, yüksek tempolu bir birinci şahıs nişancı oyunu. Bu çılgın FPS roguelite’ta sinirsel bağlantın kararsızdır ve her an belirleyicidir. Uyarlanabilir yapay zekâ savunmalarını aş, dijital cephaneliğini geliştir ve karanlık bir şirket komplosunu açığa çıkar. Hayat gücün sürekli azalırken hızlı düşünmeli, daha da hızlı ateş etmeli ve hackleme becerilerini sınırlarına kadar zorlamalısın. Bağlantın kopmadan Neo-Tokyo’yu özgürleştirebilecek misin? Sen, gelişmiş sibernetik geliştirmeler ve hacker araçlarıyla donatılmış bir asi hackersın; dünyanın en güçlü şirketlerinin kalelerine sızmakla görevlisin. Sağlığın sürekli azalırken hız ve strateji en büyük müttefiklerin. Yüksek oktanlı çatışmalara katıl, kayma ve ani hamle gibi hızlı hareket mekaniğini kullan, ve sistemleri hackleyerek çevreyi manipüle et, taktiksel avantajlar kazan. Her oda seni güvenlik protokollerini alt etmeye ve androidlerle savaşmaya zorlar; aynı zamanda acımasız bir sayaç gibi işleyen azalan sağlığını yönetmelisin. Geleceğin silahlarından ve üst üste eklenebilen perk’lerden seçim yap; bunlar yeteneklerini güçlendirir ama fedakârlık da ister, böylece her karar risk ile ödül arasında bir dengeye dönüşür. **Cyberpunk Hacker**, yoğun ateşli aksiyon ile hızlı stratejik düşüncenin eşsiz birleşimini ustalıkla kullanmaya davet ediyor. Birden fazla bölge, çeşitli oyun modları ve oyun tarzını kişiselleştirmek için 80’den fazla farklı perk ile her oynayış yeni zorluklar ve kombinasyonlar sunar. Sibernetik düzeni bozup neon ışıklarıyla parlayan ufkun kalbindeki sırları ortaya çıkarmaya hazır mısın? Silahlarını doldur, dalışını yap ve siber avı **Cyberpunk Hacker**’da başlat!