Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
OYUN HAKKINDA Açık dünya aksiyon macera RYO Cyberpunk 2077'nin yeni Phantom Liberty genişleme paketiyle casusluğun ve gerilimin tadını çıkarın. Yeni Amerika Birleşik Devletleri Başkanının yörüngedeki uzay aracı, Night City’nin en ölümcül bölgesinin göklerinde vurulduğunda başkanı kurtarabilecek tek kişi sizsiniz. Kiralık siber haydut V rolünü üstlenin ve casusluk ile politik entrikaların birbirine karıştığı olaylar zincirini derinlemesine inceleyin, karaborsadaki paralı askerlerin acımasız dünyasının en üst yetkililerinin dâhil olduğu bir hikâyeyi açığa çıkarın. Kavgaya her an hazır askerlerin yönettiği ve despot bir liderin kontrolü altındaki şehrin içinde bir şehir olan İtyaka’ya sızın. YABD ajanı Solomon Reed’in (Idris Elba) yardımı ve Johnny Silverhand’in (Keanu Reeves) desteği ile sadakatin yok sayıldığı bağlantıları açığa çıkarın ve gözü kara dolandırıcılarla, esrarengiz ağgezerlerle ve gaddar paralı askerlerle dolu, raydan çıkmış bir dünyada hayatta kalmak için tüm yeteneklerinizi sergileyin. Yeni nesil donanımın gücüyle geliştirilen Phantom Liberty, yepyeni oynanış mekanikleri, heyecandan yerinizde duramayacağınız kurye işleri, kısa süreli işler ve görevlerin yanı sıra özgürlük ve sadakatin bir bedeli olduğunu göreceğiniz nefes kesici bir ana göreve yer veriyor.