CyberBlocker Complete Edition
Klasik tuğla kırma oyununu shoot'em up tarzıyla dene! CyberBlocker Complete Edition, tuğla kırma aksiyonunu shoot'em up elementleriyle harmanlayan bir bulmaca oyunu. İkiz gemilerini ustalıkla yöneterek küreyi düşman bloklarına çarptır ve bir yandan gelen ateşlerden kaçarken bir yandan da güçlendirici kapsülleri toplayarak savaş alanını temizle. Top hızlandıkça daha yüksek puanları hedefle. Küreyi oyunda tut, yansıtıcı gemilerini birleştirerek daha geniş bir kalkan oluştur ve 5 benzersiz aşamada devasa bölüm sonu canavarlarına karşı koy. Sınırsız tekrar oynamanın tadını çıkar ve Meydan Okuma Modu'nda sınırlarını zorla!