Cyber Lab
Cyber Lab, tuzaklar ve ölümcül tehlikelerle dolu futuristik bir laboratuvarda geçen, 30 seviyeden oluşan zorlu bir 2D platform oyunudur. Oyuncu, her yanlış hareketin son olabileceği bir dizi hassas deneyi tamamlayan küçük bir robotu kontrol eder. Amaç basit ama acımasızdır: erişim kartını toplayın ve çıkış kapısına ulaşın. Her seviye, tamamen görünür sabit bir ekrandan oluşur ve dikenler, testereler, lazerler ve düşen platformlarla doludur. Ölüm anlıktır, yeniden doğuş da öyle, bu da tempoyu ve gerilimi yüksek tutar. Siber temalı piksel sanatı ve hızlı, net oynanışıyla Cyber Lab, reflekslerine ve becerisine güvenen oyunculara yoğun bir deneme-yanılma deneyimi sunar.