Cüretkar Serüvenler Paketi
Ücra köşelerdeki adalar işinin ehli bir tayfanın ayak basmasını bekliyor! Cüretkâr Serüvenler Paketi, Kıyı Gözcüleri Kıyafet Paketinin yanı sıra Kıyı Gözcüleri Pusulasını ve Dürbününü içerir, Korsan Dükkânı'nda harcayabileceğin 550 Antik Sikke ve Mıntıka dükkânlarında harcayabileceğin 25.000 bonus altın seni bekliyor.