Cup Heroes - Hero’s Path
Cup Heroes - Hero’s Path şunları içerir: - 800 madeni para - 500 elmas - 20 epik anahtar - 800 kahraman jetonu Kahramanlarını güçlendir, benzersiz avantajların kilidini aç ve her yükseltmeyle yeni zirvelere ulaş.