Cup Heroes - Advanced Merge Master
Cup Heroes - Advanced Merge Master şunları içerir: - 2500 madeni para - 500 elmas - 50 nadir anahtar - 50 epik anahtar Aynı eşyaları birleştirerek daha güçlü sürümler oluştur ve kahramanlarını durdurulamaz hale getirecek yeni bonusların kilidini aç.