Kayıp Ada yayılım paketi oyuncuları original Crysis’e sahne olan Ling Shan kıyıları açıklarındaki ıssız bir tropik adaya götürüyor. Burada bulunan Ascent, Coastline, Creek ve Crossing’den oluşan 4 yeni çok oyunculu haritası ile Kayıp Ada, Çılgınlık ve Mülkiyet’ten oluşan 2 yeni çok oyunculu modu, 2 yeni silah ve kilidi açılacak yeni mücadeleleri içeriyor. Bu özel teklif aynı zamanda Kavgacı, Aşırı Öldürme, İzci ve Avcı Sürümü Paketlerini de içeriyor.