Crusader Kings III: Wards & Wardens
Herkes oyuncaklarla ve oyunlarla dolu rahat bir çocukluk geçiremez. Bazı çocuklar, omuzlarında görevin ağırlığını taşırlar ve yetişkin oldukları dönemde onları bekleyen sorumlulukların sürekli farkında olarak yıllar boyu dikkatli bir eğitimden ve ciddi bir antrenmandan geçerler. Çocuk hükümdarlar ve çocuk varisler, modern bir strateji klasiğinde başrolü oynuyorlar. Crusaders Kings III: Wards & Wardens, Paradox Interactive'in ödüllü derin strateji ve sürükleyici rol yapma ortaçağ tarihi oyunu için yeni bir etkinlik paketidir. Crusader Kings topluluğunun oylarıyla seçilen teması, sonsuz ihtişamın bir savaş uzaklıkta olduğu ve tehlikenin her gölgede pusuda beklediği bir dünyada genç prensler ve soylular yetiştirmenin özel zorluğudur. Yetenekler Öğrenmek ve Karakter İnşa Etmek Birçok yeni eğitim etkinliği, sarayın gençlerinin eğitimine daha fazla derinlik katar. Sarayın evlatlarını eğitmek artık hem resmi eğitim hem de her zaman çok önemli olan hayat dersleri için daha etkileşimli. Genç çıraklarınızın sadece yeteneklerine değil, kişiliklerine de şekil verin; onları gelecekte oynayacakları önemli rol için daha kabul edilebilir veya arzu edilen özelliklere doğru yönlendirin. Ve eğitim, vesayet sona erdikten sonra durmak zorunda değildir. Yetişkin karakterler artık eğitimlerine devam edebilir, üniversiteye gidebilir ve dünya anlayışlarını geliştirebilirler. Güç Potansiyeli Kraliyet ve soylu çocuklarının siyasi figürler olarak rolünü asla göz ardı edemezsiniz. En genç çocuğa bile saraydaki birçok insan tarafından hayatta rehberlik edilebilir - konsey üyeleri, şövalyeler ve hatta yeni ve önemli bir rol olan Süt Anneler bile bir kraliyet çocuğunun gelişiminde çok önemli olabilir. Çocuk hükümdarlar etkilenmeye ve ikna edilmeye karşı özellikle hassastırlar ve genç prensin altını oyabilecek vicdansız naiplere karşı tetikte olmaları gerekir. Tehlikelerle dolu bir çocukluk geçirerek değerinizi kanıtlayabilir misiniz? Rehineler Yabancı saraylara rehine olarak düşen soylu çocuklar hayati bir diplomatik ve stratejik rol oynayabilirler; gençleri sarayınızda rehin almak üzere yeni bir strateji unsuru eklenmiş olur. Başka bir sarayın sadakat veya barış garantisi oldukları için, çocuklarını sadık müttefikler olarak yetiştirerek düşman sarayların direncini zayıflatabilirsiniz. Hatta parçalanmış sadakatleri yüzünden ikiye bölünmüş hissedebilirler - bir yanda görevlerine hissettikleri borç, diğer yanda minnettarlığa hissettikleri borç. Crusader Kings III: Wards & Wardens etkinlik paketi, Orta Çağ'da yeni bir tarih yazarken sarayınızı çocuk kahkahalarıyla (ya da gözyaşlarıyla) dolduracak.